За да получи правото да извършва валидни заявки за закупуване на предлаганите в www.FreshCoffee.bg стоки, Клиентът трябва да попълни електронната регистрационна форма. Регистрацията е безплатна и има силата на договор за предоставяне на стоки от FreshCoffee.bg с произтичащите от това права и задължения. Чрез регистрацията Клиентът създава личен профил, в който въвежда трите си имена, адрес за доставка и плащане, телефон за контакт, e-mail, парола. С успешното приключване на регистрацията Клиентът потвърждава, че е запознат и приема настоящите Общи условия и се счита за обвързан с клаузите им. С потвърждаване на поръчка в онлайн системата на FreshCoffee.bg декларирате, че сте навършили 18 години и сте съгласни с общите условия за продажба на продукти от (“АЛЕКС ИЛ 99” ЕООД).
2. Права и задължения на страните
Успешно регистрираният Клиент на електронния магазин FreshCoffee.bg има право: а/. Да разглежда, поръчва и получава продукти от електронния магазин FreshCoffee.bg по реда и условията, посочени в него. б/.Да се информира за състоянието на своята поръчка. в/. Да получи заявената стока на посочения при заявката адрес за доставка след заплащане на продажната цена по описания в настоящите Общи условия ред. г/. Да върне стоката в срок от 14 работни дни от датата на получаване й. Правото по предходното изречение може да се упражни в случай, че потребителят не е използвал продукта и целостта на опаковката му не е увредена, като същата е запазила търговския си вид (всички етикети, стикери и др. са налични на местата, на които са поставени от производителя или доставчика). Транспортните разходи по връщането на стоката са за сметка на клиента.2. Клиентът е длъжен: а/. Да посочи точен и валиден мобилен телефон, адрес за доставка и електронен пощенски адрес за кореспонденция. б/. Да заплати цената, която е била актуална към момента на даване на поръчката, според описания в настоящите Общи условия ред в/. Да заплати разходите по доставката, освен в случаите, в които е договорено друго г/. Да получи стоката. В случай, че Клиентът откаже да получи стоката, дължи заплащане на разходите за доставка и връщане на стоката. В този случай Клиентът е длъжен да обезщети FreshCoffee.bg за всички вреди и пропуснати ползи, включително и за всякакви други разходи извън разходите за доставка и връщане на стоката, настъпили вследствие на отказа. д/. Да не подава фиктивни или невалидни заявки или друга невярна информация е/. Да полага всички грижи и да предприема необходимите мерки за опазване на паролата си. Клиентът носи пълна отговорност за опазването на своята парола, както и за всички действия, които се извършват от него или от трето лице чрез използването й. Доставчикът има право: а/. Да редактира съдържанието на уебсайта FreshCoffee.bg – съществуващи цени, информация за продукти, снимки, условия за ползване и други, по свое усмотрение и по всяко време без предупреждениe. Новите условия влизат в сила от момента на публикуването им. б/. Да отказва поръчки, когато има допуснати технически грешки в публикуването на информацията, без това е свързано с разходи за Клиента. В този случай FreshCoffee.bg не дължи обезщетение по никакъв начин, освен да възстанови сумите, платени от Клиента предварително, ако има такива. в/. Да отказва достъп и да анулира регистрация на Клиент, когато последният ползва уебсайта в нарушение на настоящите Общи условия. г/.В случай на извънредни климатични условия, които не позволяват изпълнението на доставката в договореното време, FreshCoffee.bg си запазва правото да измени часа и/или датата на доставката, при което ще информира потребителя за забавянето. Доставчикът е длъжен: а/. Да поддържа на уебсайта вярна, точна и актуална информация, без това да изключва възможността инцидентно да възникват обективни несъответствия или пропуски. б/. Да достави в срок заявената стока в/. При липса на складова наличност от заявената стока Доставчикът се задължава в рамките на един работен ден след получаване на заявлението за покупка да уведоми Клиента за изчерпването й чрез изпращане на съобщение до посочения e-mail или телефон. г/. Договорът с Клиента се счита за сключен след потвърждаване на заявката на посочения от Клиента телефон или e-mail.
3. Предаване на стоката
При предаване на стоката Клиентът или трето лице подписват придружаващите я документи. За трето лице се счита всеки, който не е титуляр на заявлението, но приема стоката на доставка и е на посочения от клиента адрес.
В случай, че Клиентът не бъде намерен в срока за изпълнение на доставката на посочения адрес или не бъде осигурен достъп и условия за предаване на стоката в този срок, FreshCoffee.bg се освобождава от задължението си да достави заявената за покупка стока. Клиентът може да потвърди желанието си да получи стоката и след изтичане на срока за доставка, в който не е бил намерен на адреса, като поема всички разходи по доставката. В този случай започва да тече съответно нов срок за доставка от момента на потвърждението по предходното изречение.
При получаване на продуктите, Клиентът е длъжен да прегледа опаковката и съдържанието й. В случай, че при прегледа бъде установено видимо несъответствие на доставената стока с поръчаната или цената при доставката не отговаря на предварително договорената цена FreshCoffee.bg се ангажира да подмени получения продукт или да възстанови заплатената от потребителя цена.
В случай, че доставената стока е с нарушен външен вид, Клиентът следва да изиска съставянето на протокол, установяващ това обстоятелство, след което същият да бъде предоставен на FreshCoffee.bg.
ЦЕНИ1. Всички цени, посочени на сайта са, в български лева с включен ДДС. 4. Лични данни
Доставчикът полага дължимата грижа за защита на личните данни на Клиента, станали известни при попълване на електронната форма за регистрация.
При спазване на действащото законодателство и клаузите на настоящите Общи условия, FreshCoffee.bg може да използва личните данни на Клиента единствено и само за целите, предвидени в договора.
Доставчикът има право да използва информацията по ал. 1 за предлагане на стоки и/или услуги на Клиента, за промоции, изпращане на поздравления, организиране на томболи, запитвания, за статистически и други законосъобразни цели, освен в случай на изрично несъгласие на същия, изпратено от формата ни за контакт.
Доставчикът се задължава да не разкрива никакви лични данни за Клиента на трети лица – държавни органи, търговски дружества, физически лица и други, освен в случаите когато:
– е получил изричното писмено съгласие на Клиента;
5. Авторско право
Настоящият уеб сайт и всички публикувани в него материали са обект на авторско право по смисъла на Закона за авторското право и сродните му права и са собственост на FreshCoffee.bg и неговите представители. Информацията и материалите се предоставят безвъзмездно на потребителите единствено с цел лично осведомяване. Копирането и възпроизвеждането на материалите и информацията от сайта са изрично забранени, освен в случаите, в които за това няма изрично писмено съгласие от страна на собствениците на FreshCoffee.bg. При цитиране на информация от сайта е задължително да се упомене източникът, придружен с линк към неговия интернет адрес. При желание за репродукция на части от сайта или публикувана в него информация, моля свържете се с нас. Използване на материали извън посочения смисъл, за захранването на бази данни, публикуване, размножаване, всяка форма на търговско използване, както и препредаването на трети лица без знанието и съгласието FreshCoffee.bg, представлява закононарушение и влече гражданска, административнонаказателна и наказателна отговорност в съответствие с действащото българско законодателство.